Tillbaka (men vet inte hur länge)

Som jag skrivit tidigare är jag alltid inte inspirerad (är för lat) att uppdatera bloggen, det hör litet till min personalitet. Ibland känner jag att jag skall skriva, men när jag sätter mig vid en dator ser jag mer på katt videon på youtube än skriver ett ord. 

Dessutom har jag inte vetat vad jag vill skriva. Joo jag kan vara personlig och skriva varenda en minut av mitt liv, men ibland känns inte det heller bra. Jag menar, en del av mig vill jag hålla till mig själv, så som när jag känner mig utmattad och oinspirerad.
 
 
HUPS! (gammal bild från about 2012)

Jag har en del inlägg nu som jag pantat på, och kommer tidsinställa en del nu under veckoslutet. Jag har fått tillbaka en del av min inspiration, och hoppas jag nu under detta år blir mer aktiv med mitt bloggande. Känner att detta är min lilla dagbok var jag själv får skriva om vad JAG vill. Ingen censur (utom i min lilla hjärna).
 
Nå försöker nu vara mer aktiv.

Puss & Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0