Lösögonfransar

För att jag inte hade nåt vettigt för mig, provade jag idag på individuella lösögonfranssar jag skaffat en evighet sedan, från Eyelure.
(Joo jag har brännt mig på näsan)
 
Av lösögonfranssarna har jag på bilden längd, medium. Jag måste säga att jag är inte imponerad. Fransarna var joo lätta att applicera, men detta är ej för mig. 
Jag har naturligt väldigt långa och tjocka fransar från början, så jag skulle ha fått samma resultat med mascara, tyvärr så tycker jag att jag inte behöver lösögonfransar. Jag ville bara så gärna prova, det kändes som om jag ville veta vad allt detta handla om. 
 
Okej, som recenssion måste jag dock säga att dessa fransar är väldigt bra, och lätta att applicera. Limmet som kommer med torkar rätt snabbt, så man behöver inte oroa sig för att fransarna lossar när man applicerar mascara. MEN, använd inte deras medel för att ta loss fransarna, mina ögon reagera till medlet, och det sved så s***n på ögonlocket.
 
Konstaterat: Jag behöver definitivt INTE lösögonfransar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0