När min skolgång blev helt för avancerat för min hjärna

så som alla nära och kära vet studerar jag till närvårdare vid sidan om mitt jobb på ett daghem. Nåh, jag har 75% av mina studier klarat utan medlet som kom i kraft 1 år sedan, men nu blev jag illa tvungen att gå IT timmen och tacka ja till IPadden skolan ger till mig. Inte är padden gratis, men jah...
 
Det jag anser att IPaddar är otroligt lätta att använda, så detta är inte vad som var det svåra. Det svåra blev alla de 1000 nätverk som bör användas istället för det jag blivit lärd till, alltså word. 
håller vi verkligen bli så beroende av tekniken nu att inget kan görasmför hand mer?
 
älskar när jag får skapa med egen hand, och på något sätt tycker jag att jag inte uppnår min maximala kreativitet med tekniska grejjer. Kanske jag snart blir van, men just nu kan jag inte förstå varför jag behöver en IPad.
 
Det jag tänker nu dock göra är sova, puss på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0