Vad som hänt under juni månad.

Hej,

som jag skrev 6 dagar sedan har jag haft en kaotisk juni månad. Därfr tänkte jag nu litet förklara mig själv vad jag gjort.

Tidigare skrev jag om att jag fått gamla brev från 1928-1930. Varje kväll under en månad har jag efter jobbet skrivit ner på word 1 brev. Det är ett stort jobb, men antar detta blir nåt stort ännu ;)
Nästa sak som hände var att jag över 1 vecka sjuk, så då orkade jag inte göra nåt annat än sätta på Netflix och ligga i sängen.

Sedan det stora. 14.6 gick jag och Alex till kyrkan för att fira Alex's brors bröllop.
 
Märkte nyss att alla våra bilder var suddiga och ids inte stjäla brudparets bilder, så här har ni bild på godislådorna vi fick.
 
Sedan gick det bara ett par dagar så firade vi vår svenska väns fruhippa. Eget fel att hon rymde till Kalifornien att gifta sig förra hösten. Revenge was sweet!
Och vi behver inte diskutera minen jag har. Var extra hypad efter poledancingen och att jag fick HardRockCafe hamburgare.
 
Midsommaren fira vi med min bror och hans fästm, men bilder av det finns tyvärr inte. Kvällen slutade iaf till att jag och min bror var "the last ones standing" ända till 5 på morgonen.

Så vad händer nu?
 
Jag skall den 11.7 resa till Italien, så vet inte än om jag kan skriva nåt där. Det är inte att jag inte skulle vilja, men tror jag inte hinner.
 
Skall försöka nu ta mig i nacken dock och iaf tidsinställa inlägg så att ni får iaf film uppdateringar 1 gång i veckan. Skall nog försöka skriva litet mer så länge jag är i Finland.
 
Vi hörs igen
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0