Jag fick kläder

Idag fick jag ett meddelande från posten att mitt Nelly paket hade kommit, rakt efter jobbet körde jag till posten och söka det. 

Nu bjuder jag på IPhone bilder, för att jag var för otålig att söka min systemkamera.

 
Alla plagg är från nelly.com, så om nåt intresserar er kan ni titta där, är för lat att länka skillt alla plagg. Den klädesplaggen jag är mest nervös för är peplum kjolen. Är jätte noga med kläder jag har på mig, för att jag ännu har en liten rädsla för at jag ser fet ut i allt, men fuck it. Om den inte ser bra ut kan jag alltid skicka den tillbaka... ÄÄÄÄH, måste testa nu.

5minuter senare 
Passar bra, ser inte fet ut.
 
Så jag vet att Finland kommer inte ha en ordentlig sommar iår, så får spara kläderna + skorna till Italien. Nu ska jag för 1000nde gången se på The Hills. 

Vi hörs igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0