Italien..?

Som flera av er vet flyger jag varje år till Italien för att se min bästa vän Johhen.
 
Detta år är udda för mig, för att jag har ansökt en längre semester, vilket betyder att jag har hela juli oplanerad. Jag sitter för tillfället och diskuterar om jag skulle vara en längre tid i Italien, alltså hela 2 veckor. Jag måste dock spara en sjuk mängd pengar för att få min vilja igenom. Hoppas verkligen jag klarar av att spara. 

 
Alex var inte hemskt nöjd med mitt val, jag vet att han kommer sakna mig. Dessutom vet jag vad som har gjort honom så osäker, han är ju konstant rädd att jag skulle hitta någon annan. BAH! Så som om en italienare skulle få mig att lämna bästa mannen i världen. 
Okej, jag vet att mina berättelser snurrar runt historier om vårt drickande och hur en del faktiskt intensivt försöker ragga på mig, och blir total nobbade. 
 
Diskussionen sluta nog ändå med att han gick med på mitt val, hoppas vännerna i Italien tycker samma. 
 
xoxo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0