Dagens make up

Blev idag inspirerad att prova min eyeliner från Isadora, samt min mascaraa från Loreal. Blev nästan nöjd med resultatet.


 
Lite suddig bild, men herrigud, nästan lyckad linje! Hade tydligen lite råddat, men hey, har nyligen börjat öva.


 
Helt btw, vad har hänt med mitt öga när jag tog bilden? Inte har jag sådär gröna ögon inte!

Som sagt var jag verkligen nöjd med mitt resultat. Kanske jag skall prova använda mer eyeliner i framtiden? Nu tänker jag byta ut lakanen, och sedan förflytta mig till drömlandet. 

Ha en trevlig lördag!
 


 


Kommentarer
Mamma

Och snyggt blev det! Och det stämer, men kom ihåg, att ögonen faktiskt ser grönare ut ibland. Det beror på belysningen och kläder och säkert om tusen andra saker och.

2014-03-16 @ 11:55:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0