Rolig ny heminredning

Idag hade jag tråkigt och MÅSTE hitta på något att göra, så jag gjorde detta:

Så det första projektet, alltså fixa byrån som har mitt makeup. Är helt nöjd att jag fått allt i ordning, och nu behöver jag bara en spegel överom och jag är done.. Hela vårt sovrum behöver en makeover, men har iaf en liten del OK. 
 
Det andra jag gjorde var att jag ÄNTLIGEN hittade en användning till mina alla mynt jag sparat undr åren. Min kollektion har pengar ända från 60-talet till nu, så ville visa dem på ett roligt sett. Så för att mitt IKEA skrivbord har roliga små öppningar, hitta jag på att göra såhär till en öppning. Min lilla skatthörna, haha.

Nu skall jag laga min mat till imorgon. Ha det bra!

xoxo
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Spegelm väntar fortfarande på väggen hemma hos mig :). Men inget problem. Den ryms bra där så länge du inte får den dit.

Svar: Börjar snart nog se ut att jag behöver den :)
Matilda Berg

2014-01-26 @ 20:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0