Framtidsplaner för bloggen

Hej,
 
Jag har igen vart helt fast igen med skolsaker och jobb. Därför har igen bloggen vart på en liten paus. Har skrivit ett fredagsfilminlägg till er som jag schemalagt. 

Det som jag nu i fortsättnig strävar till är att varje fredag skriver jag om 2 filmer jag sett under veckan, men dessa första har jag översatt från min internationella blogg (bergrevealed.com). Orsaken varför jag skriver inte mer så mycket på den är för att den crashar typ hela tiden, så när tiden är inne och domänen stängs, flyttar jag den här till blogg.se. Jag är jätte besviken att detta inte fungerade som jag ville, men somtur lär man sig vad som fungerar.

Så vad kommer jag att göra för ändringar på hösten?
 
1.Denna blogg blir bergrevealed.com, vilket leder till att denna blogg kommer att skrivas antingen både på svenska och engelska, eller enbart på nåndera. Egentligen tror jag att jag kommer fortsätta med svenska, utom om andra önskemål kommer fram.

2. Inom kort börjar jag med "Music monday" med start med gamla inlägg jag skrev på bergrevealed.com (första översätter jag under v-slutet)
 
3. Mer inlägg (fashion, mat, bantning etc.)
 
4. Ett helt ny design, vilket betyder att jag måste lära mig använda photoshop (äntligen)
 
5. YOUTUBE! Redan förra året började jag experimentera med youtube, men har inte än riktigt fått greppet i editering, men tanken var att via video gör jag mer personliga inlägg genom att vara mig själv. Dessutom älskar jag att spela, så varfr inte visa mina reaktioner..(brukar så gott som skrika till TV:n när det inte går som jag vill)
 
Nåja, det var vad jag hade i planerna, så iaf. två gånger i veckan kommer det inlägg, alltså måndag och fredag. 

Nu måste jag tillbaka till mitt nördande, har sjuk stor lust att spela FF13(final fantasy)
 
Puss & Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0