Att älska en kvinna

Hej,

börja undra här under kvällens gång, älskar ni er bästa vän? Jag menar jag vet att ni är nära, gört allt tillsammans, men nälskar ni varandra?
 
Jag kan stolt säga att jag älskar min bästa vän, oromantiskt förstås. Jag och min bästis är nära, alltså super nära, vi är i den stadien att vi inte behöver säga nåt åt varandra utan att veta vad den andre menar. Vi kan vara långa tider bort från varandra, men när vi träffas, då är helvete lös och allt är som alltid.
somom ni inte skulle ha sett denna bild förut

Flera gånger har vi nog fått höra att vi två är udda, våra pojkvänner är två som har pointerat detta. Dessutom har min bästis pojkväns vänner sagt att vi är helt udda. Vi är som systrar från olika föräldrar, helt på samma nivå.

Kärleksdeklaration? Ja det var det.

Saknar dig Johhen, om 6 månader kommer jag till Italien igen!

Din lilla galna runda boll du kallar bästis och:
 

 


Kommentarer
Johhen

Love You Too!! <3

Svar: hihi :)
Matilda Berg

2014-01-23 @ 20:23:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0