Music Monday [Noveria]

Så om ni nu inte riktigt följer med vad som händer inom italiensk heavy metal (vem skulle orka hela tiden följa med), så kan jag stolt göra reklam för kompisens band Noveria.
Noverias färd har jag haft äran att följa med på nära håll, från bara gitarr riffer till slutliga produkten, och jag har sett hur mycket svett och tårar min vän Francesco och min bästis har lagt i detta projekt. Detta har lätt till att jag skriver mitt måndagsinlägg till äran av dem.

Förra tisdagen vänta jag otåligt på Scarlett Records Youtube sida att videon skulle laddas upp, och när den äntligen gjorde det, lös stoltheten från mig. Det kändes så härligt att äntligen se slutliga produkten av det som mina vänner svärt över i flera år.
Utan att rabbla mer har jag äran att presentera låten Downfall, från mitt nya favorit band Noveria:

 
 
Om ni vill läsa mer om bandet gå till: http://www.scarletrecords.it/

Proud friend and fan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0