Försvunnen..?

Hej..?
 
Jag är medveten om att jag vart försvunnen en tid från min blogg, det skall det snart bli en ändrning på. Jag har nu på sistone haft sjukt mycket att göra med skolan att jag vet inte riktigt när jag skall hinna ha ett privatliv. 
Oftast sitter jag nu hemma med min Alex och får världsuppdateringar från Facebook och Twitter, medan jag ruttnar i min håla, går till jobbet eller skolan. So that's it.
 
Bjuder idag på ett urgammalt självporträtt
 
 Har dock hittat en ny passion, men postar inget mer om det förrän jag har blivit bättre på editeringen. Dessutom skall jag börja fota mer igen <3
 
Jah jätte slummigt inlägg, men ni måste förlåta mig, har suttit nu i över 5 timmar och grubblat vad som fattas ur en plan jag inte fick godkännd. Skicka planen faktist in nu, så håll tummarna uppe!!
 
Kanske allt ordnar sig i slutändan?
 
Positive thinking is the key!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0