Sjukledighet

Hej!
 
Söndag/Måndag natten börja jag kasta upp, detta sluta inte före igår kväll. Idag mår jag prima, så imorgon kan jag ha min 1 dag av jobb före skola och ledighet. Alltså det som jag inte berättat är att jag studerar på läroavtal, detta betyder att jag jobbar 4 dagar i veckan på daghem och 1 dag i veckan är jag i skolan(torsdag).
 
Igår såg jag ut såhär:
 
 
 
Detta är ett prima sätt att studera, men otroligt krävande. Det har resulterat i att jag är efter i mina studier, så nu när jag är friskare än igår, men fortfarande sjukledig tar jag för mig att se igenom vad som saknas från mina studier och försöker på detta sätt få fast mina studiekamrater. Jag kommer nog att klara dethär, efter min setback tidigare i veckan. 
 
Men nu behöver jag äta, är vrålhungrig (plussida har jag magrat 4 kg)!!
 
Hoppas ni är friska


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0