Epic Fail!

What a bitch!
 
Jag skrev att jag skulle uppdatera igår ännu, men vet ni vad... JAG SOMNA KL.5!!!!! Jag vakna imorsse klockan 8 och märkte att "fan jag har sovit i 15h!!!!"
 
Nå nu är jag upp and running, och har ätit en otroligt hjälsosam lunch.
 
 
Alltså detta skall man ju äta varje dag, tycker ni inte???
 
Nej herre gud ändå att jag nu mår illa! Jag har inte ätit skräpmat på en tid, och nu minns jag varför, FÖR ATT JAG FÖRFAN BÖRJAR MÅ SKIT!!!!!! 
 
Så remember kids: Don't eat junk food!
 
Nå jag gav en knackkorv till mina katter (jag vet, inte hälsosam kost till katter!), de var bara så söta (igen).
 
 
Och joo jag är medveten om att det ser råddigt ut..
 
Idag har vi som plan att köra till svärmor som bor nära oss, jag vill ha gratis kaffe! Dessutom skall vi med Nasse(sambon Alex) se på Skyfall..
 
BTW!
Alex hämta sallad till mig<3 
 
 
Joo jag vet färdigmat igen, men MYCKET mer hälsosamt än vad jag åt tidigare!
 
Vi hörs igen senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0