Vadärdetfördagidag? (Inför resan update)

Hej,
 
blivit litet tyst på bloggen bara för att jag inte orkat. Så vad har hänt?
 
Joo jag har spelat "nya" ps3 spelet som vi skaffat via playstationstore. Orsaken till att jag kallar det "nya" är att jag blev introducerad till spelet förra året när jag var i Italien för att hälsa på min vän, men var fr mes att spela det. Så nu kanske ni undrar vilket spel, joo "The Walking Dead" spelet som kom i olika episoder, alltså ZOMBIES!!!!

Jag är fortfarande helt för mes för spelet, hälften av tiden skriker jag "hjälphjälphjälp omgomgomg!!!!!!!!!!!" medan min sambo skriker åt mig "Satan käring FOCUS!"
Jätte bra spel och vi båda är helt in i det, ganska bra för ett point and click spel.
 
Annat jag gjort är förberädelse för min kommande resa. Så vad har jag gjort på den fronten:
 
Som ni ser har jag inte kommit långt. Jag har skaffat nya hrlurar så att jag inte stör någon med min musik, samt mina filmer som jag lagt på min ipad. Ett stor måste var nya inläggningssulor till mina ballerinas, jag kommer att vara barfota i dem, och då blir lukten...ja ni vet, därför skaffa jag sulor som har en liten hint av doft.
 
Ett måste på make-up sidan är en ny mascara, har aldrig provat denna, men min vän tycker den är bra så skall prova den, alltså Maybellines rocket. Ett annat måste var att skaffa bb-cream istället för den jag har nr. Problemet med min nuvarande foundation är att den fungerar 1000 ggr bättre på vintern än på sommaren, nu klimppar den til sig och känns som ett övertjockt lager på ansiktet som  inte på något sätt är jämt. Hoppas mejken är bra.. skall testa dem idag så senast imorgon ger jag en analys om dem.
 
Hörde nyss att min tvättmaskin har slutat snurra så måste sätta tvätt och torka.
 
Hörs snart igen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0