Pirr i magen

Har idag en sådan dag att jag har totalt blivit galen. Mina arbetskamrater säger att det beror på att jg vet att min semester börjar på fredag. Kanske det, men mer är det pirr för min resa.
Jag är bara rädd för detta:
 
Vad om detta händer till mig och jag blir platt som en pannkaka? Om ni inte visste så är jag grymt flygrädd, därför har jag ett problem. Dessutom blir min sambo hemma i Finland, så jag flyger ensam!
 
Jag är 75% säker på att inget händer, men det ändrar inte på faktummet att jag är grymt flygrädd.
Nå det är ännu 10 dagar kvar till min Italien resa, så kanske jag hinner peppa mig tillräkligt före resan.
 
Nu skall jag snart och sova!
 
Natinati!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0