Italien om 12 dagar!!!

Kan inte väntta längre på min kommande resa till Italien. Detta är en årlig resa varje Juli när jag reser till Italien för att träffa min bästa vän samt random italienare. vi har grymt mycket planerat för min 9 dagars resa och jag kommer vlogga så in i *****. 
 
Dessutom kommer jag se hennes rockare och hoppas på att se litet vad han håller på med just nu. Skall försöka blogga nu varje dag, men skall se hur det går.
 
Mest vänttar jag på att få shoppa!
 
 
Vi skall till en fashion outlett i Firenze, liten roadtrip.
 
Skall nu vara duktig flickvän och laga mat, måste ju kompensera nu för kommande 9dagars frånvaro, hehe.
 
Hoppas ni har det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0