En lat lördag

Hej alla!

Idag har jag spelat vårt nya PS3 spel, som jag köpte igår. Spelet i fråga heter Last of Us.
 
Spelet är super bra, recomenderar det hjärtligt till alla.
 
Det andra jag har gjort är att för femtielfte gången börjat editera mina videon för youtube. Har ju tidigare sagt att jag skall få det klart, men tyvärr har mina tidigare datorer inte riktigt tyckt om editering. Nu har jag pågångs Italien videon, så kommer nog snart posta den.
 
Det tredje jag gjort är at jag äntligen startat min internationella blogg. Ni kan hitta bloggen på bergrevealed.com, kan inte dock länka den än för jag har nyligen registrerat domänen, så det tar ett par timmar före min egna sida kommer fram. Är super hypad för den sidan.
 
MEN, tänker hålla kvar min svenska blogg, för att jag ändå pratar svenska som modersmål, så vill hålla kvar denna blogg. Jag kommer att oftast översätta mina skriverier därifrån, men ibland kan jag skriva nåt här som inte jag skriver på den internationella. 
 
That's it, vi hörs igen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0