Torsdag

Har igen idag en lärorik skoldag! 
 
Orsak att skriva ett blogginlägg
 

Alltså orsaken att jag oftast skriver inlägg på torsdag är att jag inte hinner skriva inlägg när jag är hemma, och p.g.a. min ADD så kan jag inte göra en sak åt gången. Det har alltid vart ett problem med lärare, de förstår aldrig varför jag inte direkt ser på lärarna, och det verkar som om jag inte lyssnar, men det är för att jag är helt för överaktiv.
 
Japp!
 
Idag har jag en lång dag med skola på dagen och jobb på kvällen, så kommer att vara hemma kl.21 och somna igen kanske kl.24 för att jag inte kan koppla av. Men det gör inget, för att det är ju fredag imorgon och sedan blir det igen veckoslut!!! Har grymt mycket skolarbete jag måste göra så skall ta itu med dem.
 
Japp nu skall jag igen studera, skriver senare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0