Torsdag skoldag

Tjohej!
 
Idag skall jag äntligen försöka mig på vlog, bara jag kommer hem. Gäller bara att jag skall hitta på hur min videomanager fungerar igen, det är så pass länge sedan jag använt den.
 
Idag är jag igen i skolan, tårfylld dag. Blev otroligt arg på hur min skola sköter saker, vilket leder till att jag blir arg, och när jag blir arg, gråter jag. Jag ringde till min mamma för att bli av med ångest, och nu mår jag bra igen. 
 
 
Skall idag göra allt klart för mig själv, det som alla lektorer tycker, är en annan sak. ÄR OTROLIGT TRÖTT!!!
 
Nojaa, skall nu igen koncentrer mig på studier och (kanske) ett videoinlägg.
 
Ha en skön torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0