Radera

Jag ansåg att det jag skrev igår var out of line och inte nåt att publicera på nätet, jag raderade inlägget. Det var inte nåt som är passande att skriva för att det inte gällde mitt barn.
 
Idag är jag på skolan, så som alltid på torsdag. Vi talar idag om schitzofreni. Det jag tycker om mina studier är att vårt kunnande bör vara helt grym stor från läkemedelsbhandling till handikapp och barnskötsel. Grymt intressant.
 
 
Jag tror att djupt inne är jag en nörd, för att jag älskar att läsa nåt nytt. Förr läste jag lagkunskap, vilket (enligt mina vänner) är det tråkigaste ämnet någonsin. 
 
Men mjoo, jag skall uppdatera senare, jag vill lyssna på läraren.
 
Ha det bra!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0